Polityka zwrotów
W Super Części dokładamy wszelkich starań, aby dostarczać wysokiej jakości części samochodowe i zapewniać doskonałą obsługę klienta. Jeśli jednak nie jesteś w pełni zadowolony ze swojego zakupu, służymy pomocą.
Polityka Zwrotów
- Czas na Zwrot: Masz 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia na zwrot towaru.
- Warunki Zwrotu: Towary muszą być nowe, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu, aby kwalifikowały się do zwrotu.
- Odpowiedzialność Klienta: Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient. Nie pobieramy żadnych opłat za przyjęcie zwrotu.
Prosimy o odesłanie zwrotów na poniższy adres:
Protranscar s.r.o.
Sojovice 433/5
Sojovice 29475
Republika Czeska
Jak Dokonać Zwrotu
Aby rozpocząć proces zwrotu, wykonaj następujące kroki:
- Skontaktuj się z nami: Wyślij wiadomość na info@super-czesci.pl, aby poprosić o formularz zwrotu.
- Wypełnij Formularz: Wypełnij formularz zwrotu, podając numer zamówienia i powód zwrotu.
- Przygotuj Przesyłkę: Umieść przedmiot(y) w oryginalnym opakowaniu i dołącz wypełniony formularz zwrotu.
- Wyślij Paczkę: Wyślij paczkę na powyższy adres zwrotu. Upewnij się, że korzystasz z usługi śledzenia przesyłki.
Zwrot środków zostanie przetworzony w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.
Uszkodzone lub Niewłaściwe Towary
Jeśli otrzymałeś uszkodzony lub niewłaściwy przedmiot, skontaktuj się z nami na info@super-czesci.pl. Zorganizujemy wymianę lub zwrot środków oraz udzielimy instrukcji dotyczących zwrotu wadliwego lub niewłaściwego produktu.
Anulowanie Zamówienia
Możesz anulować zamówienie, zanim zostanie ono wysłane, wysyłając wiadomość na info@super-czesci.pl i podając numer zamówienia. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, będziesz musiał postępować zgodnie z procedurą zwrotu po jego otrzymaniu.
Wymiany
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, postępuj zgodnie z powyższą procedurą zwrotu i złóż nowe zamówienie na pożądany produkt.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta pod adresem info@super-czesci.pl.